Saturday 18 August 2012

Sinopsis



Mengisahkan sebuah pengembaraan Ijam ke alam legenda. Di alam realiti dia gagal mengekang sifat keliaran seorang remaja sehingga menyebabkan dia terlibat dalam pelbagai kancah permasalahan disedari permasalahan yang ditimbulkan akhirnya mempunyai kaitan dengan kekacauan di alam legenda.

Pertemuan Ijam dengan Black atau Panglima Hitam yang di utuskan oleh Permaisuri Gedembai telah membuka rahsia seribu tahun legenda yang membuatkan hidup Ijam kelam kabut dan sentiasa diburu oleh makhluk-makhluk yang aneh yang mahu membunuhnya.

Apakah yang seterusnya berlaku? Siapakah Ijam sebenarnya? Ikutilah novel fantasi ini untuk mendapatkan jawapannya.. -

Harga RM 29.90 m/s 800 boleh didapati di MPH, Popular dan kedai-kedai buku berhampiran anda- p/s tak kenal maka tak cinta

2 comments:

  1. Assalamualaikum. Sya dh bca bku saudara. Memang best! Tp.. Crita tu hbis stakat tu je??? Ape jdi kt ijam lps dia bgn dri tdur?? Dpt ke dia mnggunakn ilmu dan kuasa dia dgn teratur. Apa jdi kt permaisuri gedembai?? Sya hrp saudara ada smbungan untuk novel ini.. :) selamat berjya saudara.

    ReplyDelete
  2. Alhamdullillah, terharu sy membaca komen awak anonymous, akan ada sambungannya, tengah berusaha untuk menyiapkannya,terima kasih atas sokongan penulis baru mcm sy yg tak seberapa

    ReplyDelete